Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Martin Persich persich na transcon.cz
Pondělí Leden 30 11:53:01 CET 2017

Nastavit periodu synchronizace casu ve win není zádný problém, alespon v mém
prípade u "xp" :-) nastavuji jednou denne.
Horsí je to s presností, mám osobní zkusenost, ze normální pocítac nekdy
netrápí skoro ani 1 sec rozdílu (a pak podle toho chodte na autobus...
:-) ). Servery jsou na tom lépe, ale také +- 15 (nekdy i 30 ms)  to
poskakuje. Linux servery jsou podle mého nekde jinde, i kdyz setkal jsem se
i tam s náhodným posunem casu (v délce cca 20-60 min) klidne o 200 ms. Ale
nejsem linuxák, tak presnou prícinu neznám.
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 30, 2017 11:41 AM
Subject: Re: Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

No, win maju idiotsku politiku robit ntp sync tak raz za dva tyzdne a neviem
kde sa to da prestavit, ak vobec. A u win10 je manualny sync schovany za
takym mnozsttvom klikov ze to robim  ked mi na tom zalezi...

Ale napad je to dobry, porovnat to s ntp-synchronizovanymi hodinami. Aj ked
ntp ma tiez inherentny problem, z principu sa nevie vysporiadat s
nesymetrickymi latenciami...

wek