Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 30 21:28:54 CET 2017

>Nastavit periodu synchronizace casu ve win není zádný problém, alespon v mém
>prípade u "xp" :-)

Podla vsetkeho sa na tomto "inovativnost" M$ vyburila, a v kazdej verzii
Win zda sa ze je to inak.

Nezalezi mi na tom tak velmi aby som s tym stravil viac nez tych 5 minut co
som to guglil, a uz rozhodne si nic nebudem instalovat.

Inak o realtimeovost PC nemam ziadne iluzie, nech je to akykolvek OS... su
tam minimalne dva nezavisle zdroje hodin, oboje zdatne vykurovane; plus
ten internetovy cas, to nemoze dopadnut dobre.

wek