Maly vodomer - jaky zavit?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 17 18:28:34 CET 2017

To by mě taky zajímalo.
G je klasický závit, který se česky dokonce jmenuje "trubkový závit",
tak o to divnější
by bylo, kdyby se zrovna na trubky neřezal.

Jinak závit S skutečně existuje, je to nesymetrický trapézový závit,
tedy je určený pro
pohybové šrouby.
Viz poslední položka
http://e-konstrukter.cz/prakticka-informace/prehled-pouzivanych-spojovacich-a-pohybovych-zavitu

******

K Vaší anketě: já (resp. má manželka i další ženy v mém dosahu) naprosto
vždy
po ukončení praní zavírají vodu.

PL