Maly vodomer - jaky zavit?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 17 18:58:31 CET 2017

 17.1.2017, 18:45:28

S tim oznacenim mate pravdu, ma byt "R", S je moje chyba, za coz se
omlouvam.
Ovsem, s kompatabilitou, to tak uplne jednoznacne asi neni. U R se tesnici
material aplikuje na zavit, kdezto G ma plochu na konci a tesni se
plochym tesnenim mezi temito plochami. Asi jde "napakovat" vnejsi G tak, aby
na nej sel klasickej natrubek, ale nejsem si jist, co na to normy,
hlavne ty plynarske.
No a G prevlecna matice na trubku s vyrizlym R bude fungovat jen
zazrakem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz