Maly vodomer - jaky zavit?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 17 17:20:48 CET 2017

Mozem poprosit o nejake info o zavite "S" ?

Nepoznam ho a zatial google mi o nom nechce nic prezradit.
Na obrazku bol napis G3/4.
o trubkovych G-ckovych zavitoch su mraky zaznamov na vodarskych shopoch...

co sa tyka fitingov a pod, tak su u nas takmer vsetky zavity typu "G",
pripadne zavity typu "R", co je vlastne zavit G, ale kuzelovy, takze staci
menej tesnenia, ale su kompatibilne.

co sa tyka plastov - davam na zvazenie:
- pripojenie domov k dedinskemu/mestskemu vodovodu - plasty HDPE ...
(niektori  maju aj LDPE, aj ked do zeme by ist nemalo)
- mestske/dedinsle rozvody z HDPE
- pripojenie na pracku -> plast... a nech sa prihlasi ten, kto pred kazdym
pranim otvara ventil a po prani zatvara...
(a prinutil to robit aj svoju manzelku/priatelku/....)
- filttre na pitnu vodu, filtre na odstranenie vodneho kamena, ... vacsinou
pod trvalym tlakom a zasa plasty... mosadzne su az na kurenie/tepluvodu

plasty su aj na niektorych WAP-kach, ktore su do cca 150 atm...

Nevidel by som plasty az tak "cierne"
;-)

Dodo