CAD sw

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Neděle Únor 19 20:03:21 CET 2017

Co FreeCad? Kreslím v něm díly pro 3D tiskárnu. Teď jsem si hrál s
pluginem ASSEMBLY2 který slouží pro "smontování" jednotlivých dílů a
kontrolu.
Ve FreeCadu jde i vytvořit z 3D dílu 2D výkresy s kótami.

Na YouTube je mnoho návodů.

Oja