CAD sw

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Únor 19 15:42:48 CET 2017

Bylo. Tedy aspoň pro mě ano :-)

Chce to asi opravdový CAD, ne kreslík typu sketchup. Slyšel jsem, že
DesignSpark Mechanical se dá sehnat zdarma a podle toho co o něm píšou
by to tenhle úkol zvládlo. Osobní zkušenost nemám.

Pak je ještě jedna legální varianta a to nějaký CAD na 30denní trial.
Mám zkušenosti se Solidworks, v tom by skříňky se šuplíčky zcela jistě
nakreslit šly. U Solidworks je navíc k dispozici dvouletá bezplatná
licence pro studenty (vyžadují potvrzení o denním studiu).

Samostudium jakéhokoliv CADu nedoporučuji (i když to jde), daleko
lepší je mít konzultanta, aspoň na prvních pár hodin.

Aleš Procháska