CAD sw

Martin Locker locker na vosrk.cz
Neděle Únor 19 16:29:46 CET 2017

Dnes jsou docela zajímavou variantou neplaceného CADu (samozřejmě s nějakým omezením) cloudová řešení. Osobně tomu nejsem moc nakloněn, ale při zkoušení se to chovalo docela obstojně.
Protože používáme SolidWorks, tak jsem testoval Onshape (který dělali původní vývojáři SolidWorksu), dále je řešení od Autodesku a další.
Pokud se tedy chcete učit a alespoň z počátku do toho neinvestovat, tak bych zkusil tuto cestu.

Martin Locker