ot: skolske chemicke pokusy

Neděle Únor 5 14:07:48 CET 2017

za našich mladých let jsme dělali různé věci. Kamarád měl tatínka
chemika. Ten jeho táta byl holohlavý, protože za války ze zvědavosti
rozebíral zápalnou bombu a chytlo mu to. Kamarád si namíchal na balkoně
termit a z té větší hromádky odsypal takovou malou, aby vyzkoušel, jak
to hoří. Jenže od toho mu chytla ta velká. Za chvíli železo kapalo skrz
beton na kytičky. Vlastně jeho táta ho ved k tomu, že když něco dělá,
musí vědět co dělá a musí to dělat opatrně. Můj táta měl taky dost
pochopení, protože jako kluk taky dost blbnul. Problém je, že dnešní
mládež se k ničemu nedostane - nejen nic nekoupí, ale ani ve škole to
nevidí. Pak se dějou věci, že petardu odpálí v ruce a diví se, protože
byla přece certifikovaná... Protože si neumí představit, že když něco
bouchne, může to mít sílu. Zákazy toho fakt moc nevyřeší.

Anděl