ot: skolske chemicke pokusy

Sobota Únor 4 23:46:27 CET 2017

A hned nasledujici:

Horici termitovou smes postrikame proudem vody - asbestovy podklad - opatrnost,
posluchaci ve vzdalenosti 6 m.
Vysledek: Horeni termitu ve styku s vodou je jeste silnejsi; zhavy, tekuty kov
strika kol dokola.

I kdyz ne vsemu uplne rozumim, treba "kousek prodejneho kovu", to se kupuje ve
stejnych obchodech jako prodejne zenstiny?

Diky za svely tip k vikendovemu pocteni!

D.O.