OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Prosinec 31 10:24:57 CET 2017

Ufffff....
Tezka pisemka....
To si viem predstavit pri umiestneni niekde vo vyskach 5 km+ a urcite nad
mrakmi.
Ako riesite rozdiely intenzity svetla pri roznej zamracenosti? To robi
"posun" sumraku a svitania aj o 1 hod.

Iba ze by to nebola Zem, ale ine vesmirne teleso s cistou "atmosferou".

Alebo som to cele nepochopil...

Dodo

Dňa 31. 12. 2017 10:11 používateľ "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
napísal: