Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Petr H trit na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 28 00:12:24 CET 2017

Tak trochu jinak:
cenné psaní hodnota 150.000,-
hmotnost na poště A 1999g (skutečná hmotnost 1997,6) povolená odchylka
1d 0,4d přidá vnitřní zaokrouhlení...
po dodání zváženo příjemcem zjištěno 1996g na poště 1995g opět se svezla
povolená odchylka ale na opačnou stranu + změna nadmořské výšky o 1400m
(jo je to extrém, ale...)
Pro zákazníka pošta ztratila 4g cenné zásilky (to by mohl být list A5,
nebo šek).

Pak už je to o právnících... Cena služby je v tomto kontextu zanedbatelná.

Nastavení geolokace mají skoro všechny ověřitelné váhy už hóóódně
dlouho, jen se nepoužívalo, dokonce se objevují "předověřené" váhy od
výrobce, kde se při prvním zapnutí musí geolokace zadat, a pak se
normálně používají.

Petr