Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 28 00:20:32 CET 2017

Cenné psaní především musí být zabalené tak, aby případné rozbalení
bylo znát. Nehraje se na přesnou hmotnost.
Ta navíc vůbec nemusí být přesná - pošta na to nalepí nějaké své nálepky,
podání a předání bude probíhat v různé vlhkosti (třeba i v dešti)
a minimálně obalový materiál bude nasákavý atd.

PL