Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 27 23:22:56 CET 2017

To s těmi ztrátami z reklamací jsem moc nepochopil.
Tohle je ceník pro cenná psaní:
50 g     43 Kč
100 g     47 Kč
500 g     49 Kč
1 kg     55 Kč
2 kg     61 Kč

Rozdíly v ceně v jednotlivých kategoriích jsou celkem malé.
Tak jaké by byly ztráty, kdyby se nastavila tolerance na +1%?
Kolik z nich bude v praxi přesně na některé hranici?

PL