DIY Stolni multimetr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 27 18:20:41 CET 2017

Mám asi taky blíž k té strojařině, protože tohle mi též nepřipadá jako nějak
oslnivá přesnost měření.
I v té strojařině by se výsledná přesnost mohla skládat ze součtů
nepřesností
a nejistot jednotlivých komponent. Ale protože to by bylo ve výsledku
neakceptovatelné, tak je třeba nějak měřit celý výsledek, jak měřit celý
výrobek jako komplet.

To se tady u Vás nedá? Není možné změřit výsledný "produkt" a ne to počítat
z dílčích komponent?

PL