Tloustka SMD sablony

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Prosinec 27 11:03:56 CET 2017

Pokud je pasta tuha/starsi, tak do ni dejte jen kapku IPA. Pokud pastu
skladujete v lednici, tak ji nechte trosku ohrat. Nesmi byt moc ani malo
tuha. Jinak nanasejte moc. U jemnych soucastek prejizdet pokud mozno jen
jednou pres sablonu tj. natahnou a pak maximalne srazit. Zalezi jak male
mate soucastky. U PBfree past nesmi byt viditelny zkrat jiz po naneseni,
u PB se to pri pretaveni vetsinou vyresi samo.
Jirka