stavebnice Merkur - nebudte naivni

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Prosinec 27 10:18:45 CET 2017

Zdravím,

Merkur nebyl kvalitou nikdy nic moc (sekané šrouby, protáčející se kola...)
a teď je to úplně hrozné. Stavebnice, kterou jsem koupil synovi před rokem
byla první a také poslední. Koukáme po stavebnicích Meccano, zatím nemáme
zkušenosti, ale co jsem držel v ruce (na výstavě Model hobby) tak to vypadá
mnohem lépe.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel