stavebnice Merkur - nebudte naivni

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 15:59:48 CET 2017

Mám dojem, že český konkurent Merkuru se jmenoval Vašek a vše bylo o něco
větší, ale nijak moc rozšířený nebyl.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Šinko
Sent: Sunday, December 24, 2017 3:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Popis mi sedi na Variant, ale ten bol cesky (vtedy ceskoslovensky).
V NDR vyrabali kovovu stavebnicu velmi podobnu Merkuru, len diely neboli
farebne lakovane (cisty kov). Ak si dobre pamatam, skrutky mali vacsi
priemer, ako pouzival Merkur a aj roztece dierok na dieloch boli vacsie.
Nazov uz neviem, snad nieco ako Konstruktor.

miro