DIY Stolni multimetr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 26 21:20:56 CET 2017

 26.12.2017, 21:10:41

Mezi 15 a 33 kKc hrubese, je prece jen trochu rozdil. A IMHO, prave v
tomto rozmezi, se dnes vetsina zamestnancu pohybuje. Ostatne, prumerna
mzda (na kterou vetsina zamestnancu nedosahne)  je dnes tusim, cca 29
kKc. Ono to jaksi neni o tom, kolik co stoji, ale o tom, jak dobre placenou
praci, v ramci svych omezeni, kdo dokaze najit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz