DIY Stolni multimetr

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Prosinec 26 17:52:51 CET 2017

Admin povolil divočejší diskuzi, tak dodám:

Samozřejmě i bílí tygři existují, taktéž i pracovníci, kterým stačí málo se
taky ještě najdou, ale celé je to o statistice a pravděpodobnosti.
Tedy možná, že ten onen imaginární dotyčný bydlí 100m vedle firmy, má
nemocné rodiče o které pečuje a tak bude dělat kalibrace i za 15 hrubého,
možná takový je... Pravděpodobnost je ale jaksik mizivá.

A mimo Prahu už je také draho, ale podkud bydlíte v paneláku, byt je Vá, či
nemáte velké splátky, tak si žijete v takové Ostravě jako král, ten plat na
potraviny a slušnou dovolenou (jednou za rok) bohatě stačí.
(V podobném duchu inzeruje pracovní místa firma TietoEnator Ostrava, aneb
máme malé platy, ale je tu levně a ta příroda...)
Ale v momentě pokud máte dům a chcete byť obyčejného zedníka, nebo nábytek
na míru pokoje, tak se prohnete a to sakra hodně, protože to co podrahlo za
poslední roky jsou služby.

Nebo pokud chcete našetřit na přůměrné, rodinné,  nové (a přitom hrozné)
auto Škoda Octavia combi, aneb sen běžného čecha, tak je to cca 530 000Kč,
doba šetření 3 roky, déle to dnes nikdo nevydrží, tak to je cca 15 000Kč
měsíčně.
V tom momentě Vám dojde, že na výplatu 25 000Kč v teplé klidné laboratoři
je jaksik málo, protože nic z toho mít nebudete a jaksik žena a děti to
chtějí.

Pro zajímavost, ještě je tu jedna varianta, tedy že dost lidí to řeší
vedlejšákem typu prodej toho co ukradnou v práci, nebo někde levně koupí.
To jsou pak ty inzeráty na Aukru a Bazoši, typu plátky pro kovoobrábění za
1/5 ceny, nebo strojní věci vyhrabané ve sběrných surovinách.

Ve výsledku, pokud mi někdo tvrdí, že nějaká "kalibrační laboratoř" (apod.
- doplň dle libosti) má stálé osvedčené zaměstnance, kde za 500Kč bez
certifikátu mi něco najustujou, tak začnu být ostražitý (a že už se mi to
taky vyplatilo).
Karel