OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 24 08:16:07 CET 2017

Nedávno byl v rádiu rozhovor s českým zaměstnancem dánského Lega. Popisoval, jak vymýšlejí nové konstrukce, jak je testují a optimalizují. Jestli mluvil pravdu, tak je to úplně jiná liga než Merkur. (který jsem v mládí také zažil)
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Sunday, December 24, 2017 8:09 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Zdravim,

potvrzuji, pred par lety (2-3?) jsem taky klukum koupil nejake mensi stavebnice. Na zkousku, jestli je to bude bavit.

Pocatecni nadseni docela rychle vyprchalo - presne pro uvedene duvody.
Kluci jsou sice kreativni docela dost, takze v mnohem si poradili (proste to udelali jinak, podle sebe), ale odtehdy na to nesahli (tedy mysleno, ze nic neposkladali, protoze mezitim se to rozpadlo a poztracelo)

dalsi veci:
- sroby a maticky jsou v provedeni 'levna cina' (i kdyz u nas 3.5 sehnat levne nejde)
- maticka nedrzi byt utazena na srobku - mel jsem pocit, ze v noci smejdil nejaky skritek a vsechny spoje pouvolnoval
- dily nejsou pevne 'jako zelezo', chova se to spis jako tvrdy papir:
neskutecne se to ohyba

evidentne nekdo katoval kosty, kde se dalo.

docela zklamani, jako maly jsem si s merkurem docela vyhral. bohuzel na deti uz ten zazitek nedokazu prenest.

takze zatim vyhrava na plne care lego a jeho kompatibilni 'bratranci'

:)

   Sam