OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Prosinec 24 08:09:03 CET 2017

Zdravim,

potvrzuji, pred par lety (2-3?) jsem taky klukum koupil nejake mensi
stavebnice. Na zkousku, jestli je to bude bavit.

Pocatecni nadseni docela rychle vyprchalo - presne pro uvedene duvody.
Kluci jsou sice kreativni docela dost, takze v mnohem si poradili
(proste to udelali jinak, podle sebe), ale odtehdy na to nesahli (tedy
mysleno, ze nic neposkladali, protoze mezitim se to rozpadlo a poztracelo)

dalsi veci:
- sroby a maticky jsou v provedeni 'levna cina' (i kdyz u nas 3.5 sehnat
levne nejde)
- maticka nedrzi byt utazena na srobku - mel jsem pocit, ze v noci
smejdil nejaky skritek a vsechny spoje pouvolnoval
- dily nejsou pevne 'jako zelezo', chova se to spis jako tvrdy papir:
neskutecne se to ohyba

evidentne nekdo katoval kosty, kde se dalo.

docela zklamani, jako maly jsem si s merkurem docela vyhral. bohuzel na
deti uz ten zazitek nedokazu prenest.

takze zatim vyhrava na plne care lego a jeho kompatibilni 'bratranci'

:)

   Sam