externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Sobota Prosinec 23 21:33:20 CET 2017

Predstavuju si neco jako ze bych systemu zadal krome rozliseni i ty fyzicke rozmery
a "ono by to pak uz samo" zajistilo, aby to, co ma nejakou velikost na jednom
displeji, ji melo v realu stejnou i na tom druhem. Treba podle primarniho by se
spocetlo, ze 10pt font ma na vysku 5mm a podle parametru toho druheho displeje by se
prepocitalo, kolik to je pixelu na nem. Nebo kruznice o prumeru 100px na jednom by
mela 140px na druhem.
Nebylo by mozna mozne toto udelat pro vsechno, napr. jednopixelovy kurzor, ale treba
TrueType text nebo grafika se stejne vykresluje s prepocitavanim na pixely do
nejakych konkretnich rozmeru, tak by to bylo ruzne pro ruzne pripojene displeje.

D.O.