externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 24 11:06:58 CET 2017

Na tohle porovnávání různých rozměrů a rozlišení monitorů bývala pěkná webová kalkulačka, ale už nefunguje:
http://api.teplaky.net/kalkulacka-srovnani-LCD-monitoru/
Porovnávalo to i velikosti pixelů, což byl pro mne při výběru důležitý parametr, abych nekoupil větší monitor s větším rozlišením, na který bych viděl hůře než na původní.

Teď jsem hledal nějakou podobnou kalkulačku a našel jsem jedině tohle:
http://www.tvcalculator.com/

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Saturday, December 23, 2017 9:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Predstavuju si neco jako ze bych systemu zadal krome rozliseni i ty fyzicke rozmery a "ono by to pak uz samo" zajistilo, aby to, co ma nejakou velikost na jednom displeji, ji melo v realu stejnou i na tom druhem. Treba podle primarniho by se spocetlo, ze 10pt font ma na vysku 5mm a podle parametru toho druheho displeje by se prepocitalo, kolik to je pixelu na nem. Nebo kruznice o prumeru 100px na jednom by mela 140px na druhem.
Nebylo by mozna mozne toto udelat pro vsechno, napr. jednopixelovy kurzor, ale treba TrueType text nebo grafika se stejne vykresluje s prepocitavanim na pixely do nejakych konkretnich rozmeru, tak by to bylo ruzne pro ruzne pripojene displeje.

D.O.