externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 23 21:04:23 CET 2017

jo DPI, tedy na palec, uz mi to naskocilo :-).
tohle si ale dovedu predstavit jen pri x nasobku potrebnych pixelu. kde nic neni neni ani z ceho stejny(stejne pekny) obrazek poskladat.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Saturday, December 23, 2017 8:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: externi monitor https://www.alza.cz/43-hisense-h43n5300-d4953023.htm

Rozliseni ano, ale monitor A s rozlisenim XxY muze mit jine fyzicke rozmetry nez monitor B se stejnym rozlisenim. Displej na mem notebooku ma 1920x1080 a sirku 31cm, velky monitor ma v X stejne rozliseni 1920 ale sirku 52cm. Cili velikost bodu je ruzna a nestaci rict, ze (napriklad) ikonky maji popis pismem o velikosti 10 bodu.

D.O.