Re: OT: Zase ta pošta II

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 23 11:00:32 CET 2017

Zkusim nejak zareagovat v textu...nicmene to co se deje ted u posty
(obecne) a umocneno vanocnim provozem zrejme neni nijak relevantni k
tomu co si myslim.

Dne 23.12.2017 v 10:19 Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>    ten článek je opravdu pěkný, docela jsem si to i dokázal představit.
>    Ale pořád mi to není jasné. Rozumím tomu správně, že to, že ten balík
> přijel "kurzem", je něco neobvyklého ? Jak se tedy dopravuje pošta nyní,
> když to není "kurzem" ? Proč jel "kurz" v neděli, když nebylo možno doručit
> na doručovací poštu?
Kurzama jezdi vsechny zasilky...je to neco jako grafikon u CD. Vzhledem
k soucasne napjate situaci kolem prepravovanych objemu zasilek se
vypravuji i kurzy mimo grafikon - proste jede kdo ma ruce a auto. S tim
samozrejme nastupuji problemy, ze sice balik je prepraven do cilove
destinace, ale na vasi dorucovaci poste proste v nedeli nikdo neni.
Takze to predpokladam dovezou na nejblizsi postu kde nekdo je (zrejme
vas pripad) a nebo to vrati na nejblizsi SPU (sberny prepravni uzel) kde
to zustane lezet a zacne klasicke kolecko dorucovani - tedy to avizovane
zpozdeni.

A proč se to pak automaticky nedoručilo během pondělka
> či úterka, ale ve středu jsem dostal výzvu k vyzvednutí na tu původní poštu ?
Tohle netusim - Praha je proste jina nez vsechno ostatni - pokud zasilka
z nejakeho duvodu skonci na jine poste nez je ta spravna dorucovaci tak
by posta mela udelat tzv. doslani a se sbernym kurzem to posle na
spravnou postu. Zrejme to ted nechteli riskovat (to dosilani) a poslali
vam oznameni rovnou - ale jak rikam u vas to je nejak jinak - obsluhuji
vas ruzne posty takze varim z vody.

>    Jo ještě jsem zapomněl - paní pošťačka se mne ptala: A SMS jste nedostal ?
> Já s podivem že ne, a ona někam koukla a pak "Aha, vy tu nemáte telefón" :-).
> To mne taky udivilo. Dnes je běžné, že na poště mají uloženy tel. čísla, aby
> mohli doručovat SMS či volat, přijde-li zásilka ? Zajímavé...
:-D ne posta urcite nemam zadnou DB s udajema obyvatelstva (nedokazu si
ani predstavit jak by se to aktualizovalo)

evidentne se koukla do APOSTu na tu zasilku a videla, ze tam neni
vyplnene cislo telefonu - mysleno od odesilatele - pokud ho odesilatel
nevyplni (nebo mail) tak neni kam poslat SMS/mail s avizem.

RV