OT: Zase ta pošta II

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 23 11:42:03 CET 2017

Zdravím,

> [...]
> Kurzama jezdi vsechny zasilky...je to neco jako grafikon u CD. Vzhledem k
> soucasne napjate situaci kolem prepravovanych objemu zasilek se vypravuji i
> kurzy mimo grafikon - proste jede kdo ma ruce a auto. S tim samozrejme
> nastupuji problemy, ze sice balik je prepraven do cilove destinace, ale na
> vasi dorucovaci poste proste v nedeli nikdo neni. Takze to predpokladam
> dovezou na nejblizsi postu kde nekdo je (zrejme vas pripad) a nebo to vrati
> na nejblizsi SPU (sberny prepravni uzel) kde to zustane lezet a zacne
> klasicke kolecko dorucovani - tedy to avizovane zpozdeni.

Aaa, ano! Tak eo bude ono. To je to o čem ta paní říkala, že mám být rád, že
to tam nevrátili :-). Tak už je mi to všechno jasné.

> [...]
> posta mela udelat tzv. doslani a se sbernym kurzem to posle na spravnou
> postu. Zrejme to ted nechteli riskovat (to dosilani) a poslali vam oznameni
> rovnou - ale jak rikam u vas to je nejak jinak - obsluhuji vas ruzne posty
> takze varim z vody.

> :-D ne posta urcite nemam zadnou DB s udajema obyvatelstva (nedokazu si ani
> predstavit jak by se to aktualizovalo)
>
> evidentne se koukla do APOSTu na tu zasilku a videla, ze tam neni vyplnene
> cislo telefonu - mysleno od odesilatele - pokud ho odesilatel nevyplni (nebo
> mail) tak neni kam poslat SMS/mail s avizem.

Též rozumím. Já si právě říkal, kde by pošta brala ty telefony, ale napadlo mne,
zda si je tam nemůže někdo třeba na nějakém webu zadat... Jako to dělají třeba
energetici nebo pojišťovny... Tak tomu taky rozumím a je to OK.
Tak díky za objasnění této příhody, už s tím nebudu obtěžovat, ale já rád
přicházím věcem na kloub a když už na něj přijdu, tak jsem hodně tolerantní,
a zrovna včera jsem i těch 50 minut strávených cestou tam a vystáním velké
fronty (větší než na naší malé poště) celkem mohl obětovat, takže OK...

Zdraví Pavel a ještě jednou děkuje za vysvětlení.