OT: Zase ta pošta II

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 23 10:19:15 CET 2017

Zdravím,
  ten článek je opravdu pěkný, docela jsem si to i dokázal představit.
  Ale pořád mi to není jasné. Rozumím tomu správně, že to, že ten balík
přijel "kurzem", je něco neobvyklého ? Jak se tedy dopravuje pošta nyní,
když to není "kurzem" ? Proč jel "kurz" v neděli, když nebylo možno doručit
na doručovací poštu? A proč se to pak automaticky nedoručilo během pondělka
či úterka, ale ve středu jsem dostal výzvu k vyzvednutí na tu původní poštu ?
  Jo ještě jsem zapomněl - paní pošťačka se mne ptala: A SMS jste nedostal ?
Já s podivem že ne, a ona někam koukla a pak "Aha, vy tu nemáte telefón" :-).
To mne taky udivilo. Dnes je běžné, že na poště mají uloženy tel. čísla, aby
mohli doručovat SMS či volat, přijde-li zásilka ? Zajímavé...
  Zdraví Pavel