Re: OT: Zase ta pošta II

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 23 08:50:11 CET 2017

Verte mi, jako cloveku co je 25 let u posty, ze opravdu vim co je
"postovni kurz".

Ten termin je starej pocitam tak 150-170 let a vznikl s pocatkem
prepravy posty vlaky. Tedy se vznikem tzv. vlakove posty.

Kurz by se dalo rict take jako trasa.

Hledal jsem trochu na netu a nasel tohle:

http://vlakova-posta.webnode.cz/vlakova-posta/

je tam pomerne pekne vysvetleno a objasneno, ze delat postaka nebyl
zadnej med a take, ze to nemohl byt nekdo z ulice...nevim zda to jeste
funguje, ale v 90. letech jeste fungovala postacka stredni skola (v
Brne). Specielne mistopis a zemepis CR byl tvrde vyzadovan.

A z vyse uvedeneho clanku je take jasne, ze dokud nam sefoval lidi co
aspon trosku cuchli k poste bylo to ok. Pak prisli profesionalni
manageri a zacalo to jit od 10 k 5.

RV