OT Kourite nekdo Iqos?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 22 20:11:54 CET 2017

Zdravim,

mate to nekdo?

Ja cca mesic a mam z toho smisene pocity. Je pravdou, ze jsem od te doby
vyhulil myslim jen jednu normalni cigaretu (nosim uz mesic sebou
rozkourenou krabicku, ze ji dorazim, ale nejak nemam potrebu). Takze co
se tyka prechodu jsem nemel s nicim problem.

Nicmene co mi na Iqosu vadi je, ze tech 6 minut je docela na mne fofr a
navic ten cas je takovej "nezavaznej". Nekdy je to jen 3 minuty a nekdy
opravdu 6 minut. A dalsi vec je, ze na mne jako "nezavislaka" je to
docela nikotinova pecka - jak kdyz si slehnu ;-) Podotykam, ze jsem si
za celej zivot nevypestoval zavislost na nikotinu - bezne mam obdobi,
kdy klidne mesic (nekdy i dele) nekourim a pak kdyz mam chut tak si dam
klidne krabicku za vecer (nejaka akce) a zase treba x tydnu kourim (doma
nekourim vubec).

Jak jste na tom s Iqosem?

RV