Re: DATOVA VETA EET - RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 25 00:02:41 CET 2017

Něco jako Alipay a Wechat v číně?

----- Původní zpráva -----
Od: Jirka Mww

Myslim, ze resenim je zrusit hotovost a donutit vsechny a vsude platit jen
kartou.

Veschno  o vsech by se pak vedelo.

Preji vsem Vesele Vanoce . Zatim nikdo nevi, kolik jste toho nakoupili a
kolik toho vypijete ((::

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Dne 23. prosince 2017 22:10 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):

 23.12.2017, 22:07:04

To ma ovsem tu nevyhodu, ze k cennym udajum, se dostanou i jine
subjekty, nez ty jenz vlastni prolhanej slovako-cech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz