OT: Zase ta pošta II

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 22 20:57:36 CET 2017

Zdravím,
   byl jsem líný dohledávat původní thread, už zaplaťBůh vyvanul, tak založím
nový, když tu máme ten "free režim" :-).
   Byl jsem dnes nucen opět zajet na tu vzdálenější poštu, která pro mne není
(nemá být) ani doručovací, ani ukládací, protože mi zase došla výzva k
vyzvednutí s úžasným textem:
Výzva k vyzvednutí zásilky, u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání do
místa určeného v adrese z důvodu:<CR><LF> a pak již údaje o zásilce
(byl to Cenný balík, tj. NE Balík na poštu).
   Při vyzvedávání jsem se zeptal, proč k této situaci došlo a proč není
uveden důvod. Paní byla hodná (já taky, komunikace byla nevzrušená a
konstruktivní), koukala do počítače, na klikyháky načmárané na zásilce, na
tu výzvu, to celé několikrát prošla a pak povidá něco jako: "No, ono to sem
došlo kluzem v neděli. A to byla vaše pošta zavřená, tak to dali sem. Buďte
rád, že to tu vůbec je, taky to mohli vrátit <nerozuměl jsem, kam> a doručovalo
by se to ještě týden".
   Na důvod, proč není důvod označen ve výzvě, povídala: "Ta výzva je
automatická a ten důvod by tam musel někdo ručně napsat pro každý balík. V tu
neděli sem tím kluzem přijelo 800 balíků. Nikoho samozřejmě nebavilo to tam
ručně vypisovat".
   Mno... Dobře. Odpouštím Ti, Pošto, máš taky problémy jako my všichni
ostatní. Ale pořád by mne zajímalo, co to znamená, když něco "přijede kluzem".
Dokáže mi to nějaký poštovní zasvěcenec vysvětlit ? Tou dobou byla trocha
sněhu, tak jsem si představil romanticky čtyřspřeží koní, za ním velké sáně
a pošťáka s trumpetou. Ten "kluz" by to vysvětlovalo :-).

Zdraví Pavel