3d tisk - rozdily v PLA

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Prosinec 18 15:19:45 CET 2017

Motor by nemal preskakovat, extrudovanie nesmie byt zavisle na takomto
nastavovani motora.

Zrejme sa snazi tlacit do extrudera viac filamentu, ako je schopny cez
trysku pretlacit. Naozaj mate nastaveny spravne pocet krokov?

Ak ste pouzili plus minus hodnoty z mojjho konfiguraku, tak zrovna na
extruder mam DRV8825, ktory ma dvonasobny pocet mikrokrokov....

-m-