[OT] problem s aktualizaci Windows 10

Čtvrtek Prosinec 14 06:27:53 CET 2017

Problem spociva v tom, ze mi aktualni "velka" aktualizace roze...e cely
system,  udelala mi to nakonec na danem pocitaci vzdycky za poslednich
par let  a musel jsem to resit po nejake dobe reinstalaci systemu,
nevim, jestli za to muze nejaka specificka aplikace, nastaveni, HW (je
to std HP ProBook s i7)...

Projevi se to treba tak, ze nejde aplikovat obnoveni systemu do
ulozeneho bodu, to selze, ted treba neslo vyvolat nastaveni zobrazeni -
jen vyskocilo chybove okno, ze neco neni asociovano, minule zmizely
tiskarny, ve virtualu neslo pripojit USB a spousta dalsich efektu na
ktere nahodou prichazim postupne, system jako takovy ale celkem funguje.

Ma nekdo podobnou zkusenost a napada nekoho, co s tim? Zatim odkladam
aktualizaci a pak to obcas zkusim, zjistim, ze se nic nezmenilo a
obnovim system z bitove kopie C: Bezne castecne aktualizace jsou v
pohode, neda se ten velky upgrade co mi ma prinest spoustu uzivatelskych
vylepseni zablokovat trvale? Radsi mam funkcni nevylepseny system, neni
lepsi pocit, kdyz jedu nekam stovky km (nedejboze letim tisice) a tam
zjistim, ze mi neco prekvapive nefunguje (aktualne teda s sebou vozim
disk s horkou zalohou vseho, staci prehodit a dokopirovat pracovni
soubory (mimo systemovou partition), W10 uz vubec neverim.)