[OT] problem s aktualizaci Windows 10

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 14 07:53:33 CET 2017

Zdravim,
Skuste si stiahnut alebo vygenerovat instalacku ktora obsahuje
komplet windows vratane vsetkych aktualizacii a preinstalovat.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, December 14, 2017 6:28 AM
To: HW-news
Subject: [OT] problem s aktualizaci Windows 10

Problem spociva v tom, ze mi aktualni "velka" aktualizace roze...e cely system,  udelala mi to nakonec na danem pocitaci vzdycky za poslednich par let  a musel jsem to resit po nejake dobe reinstalaci systemu, nevim, jestli za to muze nejaka specificka aplikace, nastaveni, HW (je to std HP ProBook s i7)...

Projevi se to treba tak, ze nejde aplikovat obnoveni systemu do ulozeneho bodu, to selze, ted treba neslo vyvolat nastaveni zobrazeni - jen vyskocilo chybove okno, ze neco neni asociovano, minule zmizely tiskarny, ve virtualu neslo pripojit USB a spousta dalsich efektu na ktere nahodou prichazim postupne, system jako takovy ale celkem funguje.

Ma nekdo podobnou zkusenost a napada nekoho, co s tim? Zatim odkladam aktualizaci a pak to obcas zkusim, zjistim, ze se nic nezmenilo a obnovim system z bitove kopie C: Bezne castecne aktualizace jsou v pohode, neda se ten velky upgrade co mi ma prinest spoustu uzivatelskych vylepseni zablokovat trvale? Radsi mam funkcni nevylepseny system, neni lepsi pocit, kdyz jedu nekam stovky km (nedejboze letim tisice) a tam zjistim, ze mi neco prekvapive nefunguje (aktualne teda s sebou vozim disk s horkou zalohou vseho, staci prehodit a dokopirovat pracovni soubory (mimo systemovou partition), W10 uz vubec neverim.)