OT: rozvod vody z PPR

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Úterý Prosinec 12 22:53:27 CET 2017

Diky za hezky odkaz. Ja jsem pri stavbe firmu, co mi delala rozvody donutil, aby to udelali z Al/PEX, sice se k tomu vubec nemeli, a tvrdili, ze to nejde
- ale rozvody pro podlahovku z toho udelaji bez reci. A jsem rad, nebot problemy s otrepy u spoju nejsou, nejdelsi rouru mam asi 15m a je v jednom kuse,
zadna kolena, spojky… a prace byla krasna, cista...

tm