OT: rozvod vody z PPR

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Prosinec 12 22:25:57 CET 2017

Smutne je, ze pan "instalater" za istych okolnosti _moze_ mat pravdu...

;-(

Podrobnejsie napr.
https://www.asb.sk/tzb/vnutorne-vodovody-z-polypropylenu-a-ich-havarie

Namiesto bezhlavej vymeny by som asi skusil dohodnut prerezanie dobre
dostupnej rurky a ak by vnutorna cast
nebola zvraskavena, tak by  som ich navaril naspat a nemenil.

SK a AT uz PPR rozvody firmy nesmu davat do novych stavieb niekolko rokov,
svojpomocne si to ludia este mozu davat.

Ak by ste _museli_ menit, tak chodte do PEX-AL-PEX, najlepsie c ("c"
popisuje sposob vytvarian sietovania), . Dobre sa s tym robi, da sa ohybat,
fitingy sa lisuju lisovacimi kliestami
(daju sa pozicat rucne pakove aj elektricke), ale ak si to budete prerabat
sam, tak MUSITE dat pozor na kruhovy prierez potrubia v mieste fitingu.
Po odrezani treba zacistit hrany - vnutornu aj vonkajsiu ( je na to nastroj
) a obnovu kruhoveho prierezu - tiez nastroj - taky "palec", ktory sa strci
do rurky a zatoci sa nim.

Dodo