Osvetleni modelu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 12 21:25:31 CET 2017

Ahoj vespolek,

oslovil mne kamarád, že do školní vitríny udělal model ponorky, který má
nějaké LED osvětlení.
Celé je to napájené z baterek. (prostě škola)
Otázka je, jak zařídit, aby to po zapnutí chvíli svítilo a hrálo a po
nějakém čase se to samo zhaslo a moc to nespotřbovávalo baterky.

Otázka je, jestli mi stojí za to dělat nějaká kouzla s odpojováním
procesoru, nebo si dát procesor s extra malou spotřebou a nechat ho "pod
proudem"
A jak by se celá hračka změnila, pokud by bylo ovládání pomocí touch
snímačů? (takových, kde půjde osvětlení zapnout skrz sklo)

Díky za názory a rady