Osvetleni modelu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Prosinec 12 21:42:40 CET 2017

PICko, tlacitko na resetu a po probehnuti program sleep?
Touch udelat jako reset spinany nejakym fetem?

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Dienstag, 12. Dezember 2017 21:26
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Osvetleni modelu

Ahoj vespolek,

oslovil mne kamarád, že do školní vitríny udělal model ponorky, který má nějaké LED osvětlení.
Celé je to napájené z baterek. (prostě škola) Otázka je, jak zařídit, aby to po zapnutí chvíli svítilo a hrálo a po nějakém čase se to samo zhaslo a moc to nespotřbovávalo baterky.

Otázka je, jestli mi stojí za to dělat nějaká kouzla s odpojováním procesoru, nebo si dát procesor s extra malou spotřebou a nechat ho "pod proudem"
A jak by se celá hračka změnila, pokud by bylo ovládání pomocí touch snímačů? (takových, kde půjde osvětlení zapnout skrz sklo)

Díky za názory a rady