Re: OT: Zase ta pošta :-)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Prosinec 10 14:51:49 CET 2017

Používám tuto metodu už léta a funguje to. Bývaly doby, kdy moje
návštěva pošty stavěla úřednice do pozoru, ale dnes si docela rozumíme.

Manželka pro změnu s oblibou používá dodání na jinou poštu (zdarma),
funguje to i do jiného kraje a docela to je spolehlivé, protože do
kanceláře umí pošta doručovat výrazně lépe.

Prostě se člověk nesmí bát konfliktu a stížnosti. Heslo dne je:

"Je mi jedno, že pošta nedoručuje včas, mně stačí, že doručí tu moji."

Standa