Re: OT: Zase ta pošta :-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Prosinec 10 17:30:20 CET 2017

Tak to vám závidím. Pro mě znamená vyzvednout si odpoledne na poště udělat
i přípravu.
Vzít si s sebou něco ke čtení, něco k jídlu, k pití , ideální vlastní
stoličku .
Sice je tam pořadový systém, kde si vyzvednu lístek a člověk by řekl, že
když je tam třeba 50 lidí, tak mám hodinu na
nákupy, nebo procházku. NENE, ten systém nemá žádný logický postup
vyvolávání. Zcela zmatečně to přeskakuje a když si třeba opravdu odskočím,
protože je přede mnou x lidí, zrovinka padne to moje.  A zase naopak, někdy
čekám notnou dobu a vidím, že lidé, kteří přišli dávno po mě už jsou
vyvolaní ( vyvolení )
A je jedno, jestli to je před Vánoci, nebo v úterý.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>