Re: OT: Zase ta pošta :-)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 7 09:29:09 CET 2017

Zdravim,
ja to pochopil z popisu tak, ze pro stejnnou postu jsou pouzivany 2 PSC,
podle druhu zasilek. to mi prijde opravdu jako naprosty nesmysl a to na
strane posty.

pochopoil bych i to, ze se pro danou postu (kam mela zasilka putovat)
casem se pridelilo nove PSC.
jenomze: pokud verejnost, firmy (e-shopy) maji pouzivat spravne PSC,
musi se tento seznam zverejnovat. takze je to zas na strane CP, pokud se
tak neudalo.
ted otazkou je, jak casto se maji updaty kontrolovat? kazdy mesic? kazdy
tyden, kazdy den? pred kazdym pouzitim PSC?

osobne (kdybych byl e-shop) bych pouzil formular s predvyplnenou
hodnotou (na zaklade udaje CP), ale s moznosti editace. jenomze to uz je
rovnak na ohejbak s moznosti zavleceni chyby.

:)

   Sam