Cary na LCD panelu

Neděle Prosinec 10 14:06:43 CET 2017

A divíte se? Technická podpora takhle funguje, máte nějakou knowledge
base a co tam není, to vám neřeknou. Nebo snad čekáte, že zaměstnanec
vezme tu televizi, rozbalí, zapojí, naladí a bude zkoušet přesně to,
na co se zákazník ptá? (Aby se pak ukázalo, že ho špatně pochopil...)
To by bylo časově hrozně náročné, řešit každý případ takhle, navíc pak
byste měli rozbalenou a vlastně použitou televizi, kterou pak musíte
prodat se slevou.

Další věc je, že i vlastnosti výrobku se můžou měnit s jiným firmware,
případně i s jinou cílovou zemí (různé právní úpravy), takže dopátrat
se odpovědi na něco specifického není jednoduché. Umím si představit,
že podpora v ČR se zeptá podpory v Německu a tam to fakt jejich
televize neumí. Tuto odpověď přepošlou zákazníkovi v ČR a ono je to
jinak.

P.K.