Cary na LCD panelu

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 10 16:22:25 CET 2017

Což mi připomnělo, jak jsem před časem použil na stroji RGB maják. Byla to jedna nebo více RGB LED v průmyslovém pouzdře ve tvaru polokoule. Každá barva měla svůj signál 24 V.
Náhodou jsem zjistil, že jas lze regulovat PWM a tím vytvářet další barvy. Na rozdíl od větších provedení nebyla v napájení asi žádná aktivní elektronika.
Pro jistotu jsem napsal dotaz na technickou podporu výrobce a dozvěděl jsem se, že u tohoto modelu PWM regulace nefunguje...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Sunday, December 10, 2017 2:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cary na LCD panelu

A divíte se? Technická podpora takhle funguje, máte nějakou knowledge base a co tam není, to vám neřeknou. Nebo snad čekáte, že zaměstnanec vezme tu televizi, rozbalí, zapojí, naladí a bude zkoušet přesně to, na co se zákazník ptá? (Aby se pak ukázalo, že ho špatně pochopil...) To by bylo časově hrozně náročné, řešit každý případ takhle, navíc pak byste měli rozbalenou a vlastně použitou televizi, kterou pak musíte prodat se slevou.

Další věc je, že i vlastnosti výrobku se můžou měnit s jiným firmware, případně i s jinou cílovou zemí (různé právní úpravy), takže dopátrat se odpovědi na něco specifického není jednoduché. Umím si představit, že podpora v ČR se zeptá podpory v Německu a tam to fakt jejich televize neumí. Tuto odpověď přepošlou zákazníkovi v ČR a ono je to jinak.

P.K.