Cary na LCD panelu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 10 13:58:32 CET 2017

On Sun, 10 Dec 2017, AZe wrote:

> "Vážený pane, děkujeme za Váš zájem o produkty značky Sony.
> Informujeme Vás, že nahrávání jiného než sledovaného kanálu je možné pouze,
> pokud jeden z kanálů je satelitní vysílání a druhý je pozemní nebo kabelové
> vysílání. Jiným způsobem to bohužel není možné."
>
> A realita? Od pátku testuji onu TV řady KD-XE85 (65"), ALza. Výsledek?
> TV umí nahrávat na externí disk (pro HDD má posílený port USB na 0,9A), a
> současně lze bez problémů sledovat jiný program nebo cokoli z NASů (má

Nedavno jsem poptaval zda mi bude fungovat auto adapter Fortron FSP-CAR65
s mym HP notebookem. Na webu jsem nasel ze by to melo s urcitou koncovkou
fungovat, ale odpoved dodavatelu znela ze to fungovat nebude.

Jinou variantu napajeni v aute jsem nenasel, tak jsem to koupil s tim ze
kdyz tak zkusim nejakou upravu. Napajec s prislusnou koncovkou s tim NB
normalne funguje.

Zrejme nikdo nechce nest odpovednost za spatnou informaci, zeptat se neni
koho (vsichni jsou obchodnici) tak proste posilaji negativni vyjadreni,
ksefty se stejne hybou, tak co.