Re: OT: Zase ta pošta :-)

Neděle Prosinec 10 10:29:56 CET 2017

Ale to já si nechávám do práce posílat taky a bez problémů; až na ten
jeden případ, kdy balíček posílaný na Žižkov nedoručili, ale uložili
na Proseku (což není zrovna vedle) a pak mi ho po domluvě zdarma
přeposlali na poštu v OC Černý most, kam to mám blíž a mají tam do
devíti do večera.

Historek s ostatními špeditéry je taky dost, kdysi dávno si jeden
řidič PPL pravidelně pletl dvě PC prodejny (v jedné jsem pracoval) a
tak tam vykládal nesrávné zásilky a jednou tam dokonce vyložil něco,
co bylo pro nemocnici (nebo naopak v nemocnici nechal to, co bylo pro
nás, už nevím).

P.K.