Re: OT: Zase ta pošta :-)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 10 10:10:59 CET 2017

Ale jo, pro "normální lidi", co si nechávají zásilky posílat domů, je
pošta většinou výhodnější. Ti, co si nechávají zásilky posílat do práce,
zjistí, jak moc se liší přístup pošty od těch ostatních... Mimochodem -
jsem rád, že ať dělám, co chci, řadím se pravidelně do toho promile -
alespoň v něčem jsem výjimečný :)

Pavel Kutina