Re: OT: Zase ta pošta :-)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 10 10:41:19 CET 2017

<politicky nekorektní vsuvka>

Ještě jedna perlička: Psal jsem si na tohle téma s nějakým prodejcem z
UK, po kterém jsem chtěl, jestli by zásilku nemohl poslat něčím
rozumnějším, než jsou státní poštovní služby. Nakonec jsme se dohodli a
zásilku přivezlo snad DHL za mírně navýšené poštovné (abych nekecal, asi
o čtvrtinu nebo tak nějak). Psal mi, že to naprosto chápe, že v UK se
poštovní služby také za posledních pár let radikálně zhoršily, že k
poště nastupují lidé, co je nevzali ani k prodávání ve fastfoodu a velmi
nehezky se vyjadřoval v této souvislosti k připrchlíkům. Asi o tom něco
věděl, sám byl Pákistánec a přílivu "nových pracovních sil" nějak nemohl
přijít na jméno. Takže pozitivní na tom je, že v tom nejsme sami,
negativní, že ČP těch přistěhovalců zase tolik nezaměstnává a zjevně si
s navýšením pracovní inteligence vystačíme sami.

</politicky nekorektní vsuvka>

Pavel Kutina