RE: OT: Zase ta pošta :-)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:14:12 CET 2017

u zasilkovny ale udavam prave adresu kam to chci dorucit, protoze  to "tam chci" .
pokud ale na baliku udavam jen svoji adresu, tak to chci tam co obycejne, asi ne ? :-)
pokud by se produkt jmenoval "balik na nejakou postu, vyberte si" pak muzu chtit ty druhy PSC.
postu jsem presne tohle resil vcera, kdy ani na treti pokus neslo preposlat balik ze stavu "na postu" na adresu.
bez rozumneho vysvetleni proc to nejde.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Thursday, December 07, 2017 9:54 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Zase ta pošta :-)

Původní zpráva ze dne 07.12.2017 od Pavel Troller:

> Nebo má někdo lepší nápad, co s tím ? Na Aukru mi visí jedna jediná
> doručovací adresa. Jaké PSČ do ní tedy mám dát :-) ?

Pro použití balík Do ruky se používá běžné PSČ pro danou adresu. Ale když jde o balík Na poštu, je potřeba PSČ přesně té dané pošty. To je jiná tabulka. V tomto případě tedy je správně:

130 03 Praha 33, Přemyslovská 848/2

V každém případě to v eshopech je tak, že pokud vybereš doručení na adresu, udává se ulice a město a PSČ. Pokud vybereš doručení na poštu, neudává se ulice, kde bydlíš, ale konkrétní pošta, kam mají zásilku doručit. Tedy jsou to dvě různé možnosti. Jako když si vybereš třeba doručení do Uloženky, také vybíráš ze seznamu Uloženek.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================