Re: OT: Zase ta pošta :-)

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 7 10:17:32 CET 2017

>    Odpověď: "To vám nedoporučujeme. Řada odesílatelů např. z E-shopů používá
> předpřipravené seznamy PSČ a v nich PSČ 130 03 nejspíše nebude. Odesílatel
> by tedy nebyl schopen vám na tu adresu zásilku doručit".
> Zdraví Pavel

Já bych tam dal to 130 03. Provozovatel e-shopu který neumí dodat
zboží na libovolnou adresu na Zemi si nezaslouží, aby od něj někdo
něco objednával :-) A pokud už má software využívající technologii AS,
tak jeho chyby v doručovací adrese budou beztak větší než jen v PSČ
:-)

Aleš Procháska